帖子主题:笑爆肚的电影观后感

共 8344 个阅读者 

左箭头-小图标

笑爆肚的电影观后感

文章提交者:jshuangyang2010 加贴在 搞笑幽默 铁血论坛 http://bbs.tiexue.net/bbs80-0-1.html

點解好地地一套咸片,會血仲多過汗/精?慘叫、哀號仲多過呻吟、叫床?點解好地地一套3D咸片,3D嘅竟然係子彈、飛刀、石頭、血、內臟,而完全唔關性愛事?

屌,我寧願3D嘅係精,寧願俾葉山豪顏射我,都唔想睇子彈飛刀呀,要睇子彈飛,我睇讓子彈飛唔好?點解好地地一套咸片,會咁血腥?爆頭、腰斬、斷手、斷腳……通通有齊,屌你老母我真係嚇撚到鳩到縮,我入黎係睇你點做愛,唔係睇你點做低人呀,仆街﹗點解好地地一套咸片,會有切jer、斷撚……等等「男人最痛」情節出現?仆街,你叫人點扯呀?駛唔駛重口味到咁? ok,咁都算撚數啦,血腥、暴力呢d都唔係最重要。


唔好講話AV,一套色情電影最重要ge元素係咩呢?無錯,就係女主角。兩大專業AV女優、藍燕……仲有我地香港代表雷凱欣,稍為咸濕少少,真係聽到都扯扯地...


但係事實又係點呢? 屌你老母﹗原紗央莉竟然用配音,仲要用果條八婆vienna配﹗我地平日睇AV都係聽唔到D AV講乜架啦,聽返日文有咩問題?仲原汁原味添啦,屌﹗仲有,周防雪子俾人打到皮開肉綻,大佬呀,用不著玩SM下話?你估個個觀眾都咁撚重口味?


最後周防俾人屌死左呀﹗死撚左呀﹗如果你身邊條友係咁恐怖嘅埸面,都仲起到機嘅,我勸你即刻執野走,佢好危險。重點場面葉山豪一挑十幾多P,屌你老母臭閪,其他果D臨記裸女豬撚到仆街,無一個正常,你叫我扯?我就真係想叫佢地扯呀﹗仆街﹗ Fine,原紗央莉我可以唔睇,周防我可以唔睇,臨時都當佢地無到,我地入場ge目的係咩?


你都戇鳩既,你睇奧呖鐧趃e目的係咩呀?梗係睇劉翔啦,點解呀?因為支持自己友呀嘛﹗無錯﹗我入場ge目的就係我地嘅雷凱欣,為香港增光嘅雷凱欣﹗事前我已經做曬research,知道雷凱欣係飾演陰陽人,已經有心理準備。但係,點解要安排佢fing jer、用jer jer轉車輪?用jer當棍毆人?點撚解唔俾雷凱欣用番自己把聲呀﹗點撚解要配把阿伯聲呀﹗點撚解要佢用把阿伯聲挑逗人呀﹗點撚解要佢自稱為「老夫」呀?


仆街﹗你想點撚樣呀﹗聲,算啦,細個睇AV都可以mute左佢唔聽聲齋睇,呢套戲亮點係「雷凱欣會露三點」,只不過,露兩點嘅時間得果2秒,係呀,係2秒呀,2秒,夠我睇佢個胸,定係夠睇佢個樣?(更有高登巴打極度懷疑露點場面係key上去) 2秒之後點?著番衫?爆鈕?係呀,係爆呀,不過係全身爆開果隻爆,2秒之後,我心愛嘅雷凱欣就成個爆炸,變成一堆血肉呀﹗屌你老母﹗﹗﹗﹗


由禁室培慾起,我自細已經視雷凱欣為我女神,好多人都話佢唔靚or假波or樣衰,但我對佢ge熱愛從來都無動搖過。由知道香港會有3D色情片,到知道有兩大AV女優,再知道女神雷凱欣都有份演,再到知道我趕得切18歲入場睇﹗呢一年你知唔知我幾撚興奮幾撚期待?但原來一年ge苦等只換來2秒ge露點以及爆炸,你知唔知我心靈受到幾撚大創傷?


以後我睇親雷凱欣d 寫真/J圖,我都會不自覺諗起佢用把死人阿伯聲講野,同埋成個人爆炸果個畫面,你知唔知咁樣會有心理陰影架?我女神就咁幻滅啦﹗仆街﹗同行友人都話我痴左線,但我好冷靜好清醒 ─ 無J過雷凱欣嘅人係唔會明白呢種感受架﹗3D肉蒲團,我屌你老母﹗我真係好撚嬲呀﹗﹗﹗


延伸阅读:
      打赏
      收藏文本
      2
      中华复兴!
      2011/8/21 11:01:11

      网友回复

      • 军衔:空军中士
      • 军号:483874
      • 工分:2208
      左箭头-小图标

      坑爹啊~~~没普通话啊

      2011/8/22 21:07:07
      • 军衔:警察一级警徽
      • 军号:3457767
      • 工分:1410
      左箭头-小图标

      看不懂啊

      2011/8/22 21:05:30
      左箭头-小图标

      操 我句话都读不完 这是来坑爹啊

      2011/8/22 18:56:20
      左箭头-小图标

      请用普通话写作

      2011/8/22 14:49:27
      左箭头-小图标

      鸟人说鸟人!

      2011/8/22 14:32:32
      左箭头-小图标

      正宗的港式粗口白话文耶。。。

      2011/8/22 14:31:16
      左箭头-小图标

      广式汉语,看着好辛苦

      2011/8/22 14:04:58
      左箭头-小图标

      北方人表示看不懂

      2011/8/22 14:03:06
      左箭头-小图标

      我可以翻译,只是怕斑竹删了~

      2011/8/22 13:03:19
      左箭头-小图标

      这篇都东西除了会港式广东话的人外,全都看不明,不过是很好笑~

      2011/8/22 13:00:12
      左箭头-小图标

      麻烦哪位大仙给翻译成白话文吧,这个实在是看不懂啊!

      2011/8/22 12:55:00
      左箭头-小图标

      看来看懂的没几个啊,呵呵。

      2011/8/22 12:53:54

      我要发帖

      总页数11页 [共有13条记录] 分页:

      1
       对笑爆肚的电影观后感回复